dineshweb: Retweet for blogger

Düş


(İki arkadaş birbirini görür, anlatacak daha çok şeyi olan konuşmaya,ötekisi dinlemeye başlar.


  • Oğlum gel şuraya otur, konuşalım biraz
  • Hayırdır abi, n'oldu?
  • Ya şu müslüman kızdan ayrıldım da...
  • Türbanlıdan mı?
  • Ne türbanı ulan, sen türbanı yanımda gördün mü de koynumda göreceksin!
  • Yok abi öyle değil de, müslüman deyince hani...
  • Ne bileyim,ben de bilemedim ki, bildiğin sarışın yeşil gözlü güzelcene bir kız müslüman çıktı, anlamıyorum ki, hala namaz falan kılıyor mu cidden insanlar ya?
  • Nasıl yani abi?
  • Boşver nasılını da... Çek şu sandalyeyi otur bakalım ya, ayaktan ayaktan konuşulmuyor, sana soracaklarım var.
  • Elbet abi.
  • Oğlum bir kız nasıl olur da örümcekler gibi düşünür de ceylan gibi yaşar, davranır?
  • Abi içmedin değil mi?
  • Cevap ver lan!
  • Anlamadım ki abi.
  • Üf sana soranda kabahat zaten. Bu yobazlardan tiksiniyorum ya hani ben, nasıl oldu da bu kız hoşuma gitti, neyini beğendim bu kızın onu soruyorum.
  • Abi gönül bu yani ota da şeye de konar, bilirsin..
  • Demi lan, ama oğlum ben kızla tiyatroya falan gittimdi müslümanca şeyler yapmıyordu, demek ki bunun aklını tam yıkayamamışlar...
  • Yok abi adamlar tuttuklarını bırakmıyorlar, yeter ki yaklaş yanlarına, hakkaten Allah var da yardım mı ediyor anlamıyorum ki...
  • Ne Allahı lan, cins cins konuşma, sorduklarıma yanıt ver sen!
  • Tamam abi.
  • Neyse lan kıza dedim işte, sen müslümansın yapamam ben senle falan filan diye.
  • Eee abi o ne dedi peki?
  • Bir şey demedi ama bir çok şey dermiş gibi baktı,tuhaftı lan bir an ne yapacağımı bilemedim.
  • Eee ne yaptın peki,çektin gittin mi?
  • Lan fırsat bu fırsat dedim,sarıldım bir daha, beni romantik falan da sanmıştır şimdi bu..
  • Değil misin abi?
  • Ne bileyim lan işte sarılmak istedim sarıldım ve çektim gittim.
  • Sonra?
  • Sonra dayanamadım döndüm arkamı, Lut'un karısı misali taş keseceğime falan inanmıyordum ama yine de korktum bir an..
  • Abi Lut kim?
  • Boşver lan, bir köşeye çekildim, ne yaptığını izledim ben de işte.
  • Ee ne yaptı peki?
  • O bir şey yapmadı,oturdu kaldı öyle de, sonra kendi gibi tuhaf bir kaç kişi geldi, bir şeyler konuştular falan.
  • Türbanlı arkadaşları mı geldi?
  • Bak hala türban diyor ya! Yok oğlum türban falan, böyle saçı başı açık 3-4 kişiyle konuştu işte.
  • Onlar ne yaptılar ki kıza?
  • Eliyle koluyla bir şeyler gösterdi kız, sonra birini aradı telefonuyla, tam o sırada beni gördü.
  • Sen ne yaptın peki abi?
  • Ne yapacağım salak, saklandım tabi ama gördü bir kere.
  • Abi sen bu kızı seviyor muydun yoksa?
  • Sabahtan beri ben ne anlatıyorum sana gerzek! Sevsem ne sanki, müslümanmış lan kız!
  • Bilmiyor muydun ki?
  • Aslında müslümanım diye demişti, yazıyordu da ama ben lafta müslüman sanmıştım.
  • Eee abi müslüman olsun sanki ne olacak, zaten halkın yüzde 90ı müslüman bir ülke değil mi burası?
  • Lan git salak salak konuşma, 90'ı örümcek beyinli diye 10'u da mı örümcek beyinli olsun?
  • Abi,evlenecek değilsin ya kızla, evlenecek kız var eğlenecek kız var...
  • Lan önceki gün salaklık edip evlenme teklif ettim..
  • Eee ne dedi ya?
  • Hayır dedi.
  • Anladımmm,senin biraz da kuyruk acın var...
  • Oğlum öfkemi de sevincimi de senden çıkarırım şimdi, yediğin dayakla kalırsın,bilesin...
  • Eee abi yalan mı söylüyorum?
  • Bir sus be ya,bir sus... Ben iyi biri miyim, hı?
  • Bu da soru mu abi,tabi iyi birisin.
  • Değil mi ama, hem kıza da dedim, sen çok iyi bir kızsın, benden iyilerine layıksın falan diye..
  • Abi sen bildiğin Issız Adam olmuşun...
  • Kaçırır mıyım lan, ama inşallah izlememiştir o filmi...
  • İnşallah abi.
  • Neyse kurtulduğumuza sevinelim, bizi de kendine falan benzetirdi sonra...
  • Allah korumuş diyelim bence.
  • Bak hala Allah diyor ya...


(Bu öyküdeki tüm kişi ve kurumlar bütünüyle düş ürünü olup, gerçek hayatta böyle kişilerle karşılaşılmamıştır, karşılaşılmamaktadır)


Share/Bookmark
posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Related Posts with Thumbnails