dineshweb: Retweet for blogger

Bir Ad



Bir ad vermeli miydim?

Bir sıfatın olmalı mıydı, seni nitelemekten öte benle alakanı niteleyen? Senin, olmayan adının sonuna benim olduğunu belirten iyelik ekleri eklemeli miydim?

Ya da bir yüz çizmeli miydim sana? İnsanların seni değil de benim sana yakıştırdığım yüzü görmeleri mi gerekirdi? İnsanların seni tanımasını, sevmesini beklemeli miydim? Bu kadar geniş zamanlarımız var mıydı?

Bir ses vermeli miydim sana? Kalabalık ortamlarda dost canlısı, bire-birde ciddi, yalnız kalındığında içten ve samimi bir ses vermeli miydim sana? Konuşmalarına müdahil mi olmalıydım, susturmalı mıydım seni?

Bir ad vermeli miydim sana? Peki sana bir ad verince sen, sen olmaktan çıkıp artık görmek, duymak, sevmek istediğim kişi olacak mıydın?

Sahi, bir ad vermeli miydim sana?

Yoksa yalnızca sayfalarda mı kalmalıydın?
Posted by Picasa


Share/Bookmark
posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Related Posts with Thumbnails